REBELDE

30.04.2010 16:27

1. Keď moje myšlienky smerujú tam kde si ty,
A môj otec kričal na mňa znova,
Že si márnim svoju budúcnosť a jeho pokoj,
S mojou cestou.
Aj keď som už počula, že som už ďaleko,
Chcela som len zavrieť oči a myslieť na teba.

R1: Som rebel,
Keď som nenasledovala ostatných,
Som rebel,
Keď láska až tak bolí,
Som rebel,
Keď nemyslím rovnako ako včera,
Som rebel,
Keď riskujem môj život,
Áno, som rebel.

2. Možno je to preto,
Že ma nikto nepozná tak dobre,
Jeden z týchto dní chcem uniknúť,
Nepredstierať, že to všetko je iba sen.
Všetko v živote je prehra alebo výhra,
Človek musí vsadiť bez strachu.
Nezáleží mi na tom, čo povedia o mne ostatní,
Ja len zavriem oči a myslím na teba.

R2: Som rebel,
Keď som nenasledovala ostatných,
Som rebel,
Keď ťa milujem ako blázon,
Som rebel,
Keď nemyslím rovnako ako včera,
A som rebel,
Keď hrám s mojím životom,

Áno, som rebel!
Možno je to preto....

R3: Nestarám sa o to, čo povedia ostatní,
Ja len zavriem oči a myslím na teba.
Som rebel,
Keď som nenasledovala ostatných,
Som rebel,
Keď milujem až kým som zúrivá,
A som rebel,
Keď nemyslím rovnako ako včera,
A som rebel,
Keď budem riskovať život pre hru,
A som rebel,
Keď som nenasledovala ostatných,
A som rebel,
Keď ta milujem ako posadnutá,
A som rebel,
Keď nemyslím ako včera,
A som rebel,
Keď hrám s mojím životom,
A som rebel.
 



MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com