Aun hay algo

01.05.2010 12:25

Aun hay algo / Stále je tu niečo
 

Medzi tebou a mnou je stále niečo ,čo narastá

zostávaš vo mne


 

Viem,že ty a ja máme našu vlastnú minulosť,

ktorá by bolo najlepšie sa znova nikdy nezopakovala

na povrchu kože je ťažké zabudnúť na lúčenie

ale taktiež láska môže uskutočniť zázraky


 

Ak niekedy na mňa myslíš

Ak ťa niekedy robí šťastným vidieť ma

možno je medzi nami stále láska


 

Medzi tebou a mnou sú staré city

Nemyslím,že by mohli prísť znova


 

Viem,že ty a ja máme príbeh

ktorý nás nechal osamote.


 

na povrchu kože je ťažké zabudnúť na lúčenie

ale taktiež láska môže uskutočniť zázraky


 

Ak niekedy na mňa myslíš

Ak ťa niekedy robí šťastným vidieť ma

možno je medzi nami stále láska


 

Pozri sa na mňa pozorne

Som stále tu,zomieram hľadaním ťa vo mne

Pozri sa pozorne

Som stále tu,počúvaj ma,nemôžem žiť bez teba
 

4x

Ak niekedy na mňa myslíš

Ak ťa niekedy robí šťastným vidieť ma

možno je medzi nami stále láska


 


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com